Terug Agenda  Gemeenteraad

Gepubliceerd op 10/01/2025
ma 20/01/2025 - 19:30 Stadhuis Tongeren
  • 1.

    2025_GR_00011 - Bestuurszaken - Huishoudelijk reglement van de gemeenteraad - Goedkeuring

  • 2.

    2025_GR_00021 - Bestuurszaken - Deontologische code van de gemeenteraad - Goedkeuring

  • 3.

    2025_GR_00019 - Juridische dienst - Delegatie van bevoegdheden en vaststelling visumverplichting - Goedkeuring

  • 4.

    2025_GR_00033 - Cel Juridische zaken en overheidsopdrachten - Vacant verklaring & oproep kandidaatstelling functie algemeen directeur Tongeren-Borgloon - Goedkeuring

  • 5.

    2025_GR_00034 - Cel Juridische zaken en overheidsopdrachten - Vacant verklaring & oproep kandidaatstelling functie financieel directeur Tongeren-Borgloon - Goedkeuring

  • 6.

    2025_GR_00010 - Financiële dienst - Goedkeuring van het éénjarig meerjarenplan 2025 Tongeren-Borgloon - Goedkeuring

  • 7.

    2025_GR_00020 - Financiële Dienst - Eénjarig meerjarenplan 2025 van AGB Borgloon - Goedkeuring

  • 8.

    2025_GR_00014 - Financiële dienst - Goedkeuring budget 2025 kerkfabrieken Tongeren - Goedkeuring

  • 9.

    2025_GR_00013 - Financiële dienst - Akteneming budget 2025 kerkfabrieken Borgloon - Goedkeuring

  • 10.

    2025_GR_00016 - Financiële dienst - Aanvullende belasting op de personenbelasting - Goedkeuring

  • 11.

    2025_GR_00017 - Financiële dienst - Gemeentelijke opcentiemen op de onroerende voorheffing - Goedkeuring

  • 12.

    2025_GR_00018 - Financiële dienst - Opcentiemen op de heffing van het Vlaams Gewest op ongeschikte en/of onbewoonbare woningen - Goedkeuring

  • 13.

    2025_GR_00015 - Financiële dienst - Bepaling van de gemeentelijke dotatie aan de hulpverleningszone Zuid-West Limburg voor het jaar 2025 - Goedkeuring

  • 14.

    2025_GR_00012 - Financiële dienst - Gemeentelijke dotatie voor het jaar 2025 aan de politiezone Haspengouw - Goedkeuring

  • 15.

    2025_GR_00025 - Burgerzaken - Retributiereglement op de afgifte van administratieve documenten en levering van administratieve diensten burgerzaken - Goedkeuring

  • 16.

    2025_GR_00032 - omgeving - Retributie op de aanvragen van vergunningen, meldingen en attesten en afgifte van administratieve stukken i.k.v. de omgevingsvergunning en op de aanvragen via het VIP - Goedkeuring